Stromberg

Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Fredag

Av Malin Strömberg - 5 april 2013 15:11

Då har man gjort en arbetsvecka igen, dock en 4 dagars och det är ju inte helt fel. Ha varit förkyld och risig hela veckan så det har varit liite tung jobbat men det går ju bara man vill!?   


På hundsidan har det väl inte hänt så mycket. Han är på dagis som vanligt på dagarna och kvällarna går ju så fort så man hinner ju inte mycket..

Börjar ju bli så jäkla skitigt ute nu så har ju fått lov att duscha honom om benen och under magen några gånger, men han är så duktig och står så snällt i duschen medans man spolar av. Tror dock att han kanske inte direkt älskar det för har ju fått "klicka" in honom i duschen med godis så han vet ju vad han ska göra men springer ju inte direkt in. Tror det är mest godiset som lockar...   

Men träning brukar ju löna sig så det ska fortsätta för det är ju så praktiskt att kunna spola av den värsta smutsen!!

Igår kväll tog vi en kvälls prommis efter ett skoter spår men nu kommer det nog inte gå många gånger till. Många ställen som inte bar så man trampade igenom och det är ju inte allt för roligt.....

Går säkert bättre om man skulle gå där på förmiddan innan det hunnit tina på.


Det får blir allt för idag för nu ska jag vila mig lite så jag blir frisk nångång!!!

 
 
Ingen bild

bendura

5 april 2013 16:38

Vila ordentligt och drick mycke ska du se att du repar dej,:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Strömberg - 16 juni 2013 15:48

Idag provade vi för första gången o lägga ut ett litet blodspår till Max och hej va det gick undan....?!    Tror han tyckte det va kul, kanske va lite väl ivrig men det är ju lite av hans signum.    Han gick fel en gång då han skulle korsa en sti...

Av Malin Strömberg - 27 april 2013 19:37


Jag är lite dålig på att uppdatera här... Och tiden går så fort så man hänger nästan inte med själv?! Hinner knappt blinka så har det gått en vecka till.... Valborg på tisdag och snart bara 3 veckor kvar tills jag och mamma åker till Kreta??!!   ...

Av Malin Strömberg - 20 april 2013 15:45

Idag har vi varit en sväng på djuraffären och kollat!! Mycket spännande tyckte Max och STORA ben hade de.....   Han skötte sig bra trots allt...Måste ju träna i alla miljöer då han har så lätt att bli lite väl ivrig och ofokuserad på nya plats...

Av Malin Strömberg - 16 april 2013 17:41

Nu börjar det kännas lite som vår i luften! Ljumma vindar och varmt och skönt när solen är framme!! Är ju super härligt, dock liite tråkigt att vi inte tar oss över ån nu med Max... Fullt med vatten på isen!! Nu får man nöja sig med att gå ner till...

Av Malin Strömberg - 9 april 2013 17:37

Ja jag är så nöjd med min lilla vovve!! Han sköter sig exemplariskt vid koppelpromenader, bara liite dragig de första typ 5 minuterna och det är väl för att han är lite pigg att komma iväg?! Ihelgen ha jag och gubben varit ut med honom 2 svängar bå...

Ovido - Quiz & Flashcards