Stromberg

Alla inlägg under september 2010

Av Malin Strömberg - 29 september 2010 19:16

Ja nu va det länge sen jag va in o skrev nåt här, så länge sen att jag till o med glömt lösenordet.....  

Ha lixom tappat sugen lite men tänkte iallafall lägga ut lite bilder idag!   


Först en bild på Missilen när hon ligger o myser i sin koja!

  

Hon verkligen älskar att ligga där o sova....

Här en bild på hur det kan se ut en fredag kväll!! 2 trötta hjältar efter en hård arbetsvecka.....  

  


En fin höstbild tagen under en promenad här i trakterna.....

  


En minst lika fin höst bild tagen på Andersnäset nu när vi va upp för 2 veckor sen.

  


Jag och Bull vilar oss lite under en promenad i skogen under samma helg på Andersnäset!!

  


Några tablett askar jag köpte till älskligen.....   

  


Och sist men inte minst en bild på den nya lampan jag köpte förra helgen till hallen.

    

Tro den passa ganska bra i vår "skogs hall"......   


Ovido - Quiz & Flashcards