Stromberg

Alla inlägg under september 2012

Av Malin Strömberg - 22 september 2012 18:17

Nu har vi äntligen fått hem vår lilla Max!! Vi va och hämtade honom igår så nu är det full fart här hemma, förutom då han sover då förstås.....   

Är ett himla passande så här i början så han inte kissar inne, men det går ju hyffsat iallafall. Och han börjar bli tryggare och tryggare för nu kan han kasta i kull sig och sova utan att man sitter hos honom tills han somnar.....   


Lite bilder:

Första bilden på honom i sitt nya hem!

 

Sötnosen....

   

Paddan.....   Han gillar att ligga på mage.....

   

Och här va han lite trött...   

 


Ja nu har vi det vi gör ett tag framöver men det är såå mysigt med ett litet troll!!!

Lär ju bli en hel del bilder framöver......


Av Malin Strömberg - 17 september 2012 17:17

Jag är väldigt dålig på att skriva här märker jag......   


Vad som hänt sen sist är väl att vi varit på en Tallin kryssning, lugnt, trevligt och mysigt som det brukar.

Sen så är vi på gång att bli hundvalps ägare!!!!!?????

På Fredag ska vi hämta vår lille kompis som vi troligtvis kommer kalla Max! Han är en blandras, 25 % Samojed och resten Border Collie!

Ska bli såå spännande att få hem honom!!

Kommer kanske finnas lite mer att skriva om här i bloggen sen då framöver. Och så blir det säkert mycket bilder!

 

En halv bra bild på den lille krabaten....


Nu ska jag göra mig klar för vi ska gå på bio! Lite måndags lyx.....

Vi ska se Hamilton 2.


   

Kasta in en bild på mig själv oxå då jag är uppklädd och redo för buffe på båten till Tallin!!   


Bye bye   

Ovido - Quiz & Flashcards