Stromberg

Alla inlägg under december 2010

Av Malin Strömberg - 19 december 2010 18:29

Ikväll fixade jag några jul grupper. Blev 3 stycken i år.   

  

Och så här har årets adventsljus stake sett ut i år. Lite annorlunda istället för mossa.....

  

Kan lova att det varit helt omöjligt att inte "smaka" en skum tomte när den stått framme....   


Hitta en bild på mig där jag "poserar" i vårt nya kök!   

  

Vi trivs fortfarande super bra i köket även om det krävs ju lite mer för att hålla de vita luckorna rena.....   


Annars ha jag städat och stökat i helgen så nu är det jul här förutom granen. Men den är inhandlad och får nog komma in vilken dag som helst nu....

Ute ha det snöa konstant i 3 dagar nu, och verkar ska fortsätta??!! Det är ju mysigt men jag hoppas det ha snöat ifrån sig tills jag ska ut på långkörning med bilen. Åker ju upp till "Näset" på torsdag!!   

Ska bli mysigt.....

Ovido - Quiz & Flashcards