Stromberg

Alla inlägg under juli 2012

Av Malin Strömberg - 21 juli 2012 20:31

Nu har gubben oxå semester och huset är snart om målat! Han jobbar på bra gubben....   


Känns som jag har en förkylning på g med ond hals och näsa men det är väl inte mycket att göra åt det utan bara vila?!


Vi ska nog premiär sova i vagnen i natt!! Måste ju prova om vi kan sova i den innan vi drar iväg nånstans?!   Tro väl inte det ska vara några problem för mig iallafall.....

Bli mysigt sen ikväll att ta en kopp the och mysa lite i vagnen innan vi ska sova! Värmen är iallafall igång satt så vi ska nog inte behöva frysa!!


Nu ska jag ta en dusch och ta på mig myskläderna inför kvälls mys i vagnen!!


  

Av Malin Strömberg - 20 juli 2012 09:48

Japp då ha man semester och det känns helt underbart skönt!!! Aldrig tidigare har jag nog behövt denna semester som i år efter en riktigt tung period......

Nu ska jag verkligen bara vila och göra sånt jag trivs med och mår bra av. Börja se frammåt och strunta i allt skit som varit....


Vi har inga direkta planer denna semester utan kommer att ta det som det kommer. Ha ju "blivit med" husvagn så det bli säkert någon tur med den! Först och främst iallafall tar vi den på premiär tur upp till mor och far. Har inte bestämt dag än men nån dag nästa vecka bär det av......

Så här ser pärlan ut!!

       

Efter att dessa bilder togs har det även kommit till en tv, gardiner i köksfönstret och en matta på golvet. Får ta mer uppdaterade bilder sen!


Ute har det väl sakta men säkert börjat växa i blomlådor, växthus och pallkragar..... Har ju inte varit så mycket värme så det går lite sakta, men har märkt lite skillnad nu de senaste veckorna.

I växthuset börjar det bli fullt som vanligt av gurkorna som växer upp i taket! och tomaterna börjar äntligen mogna...

 

Zuccinin börjar oxå växa på sig..... Lite roligt och annorlunda med gula!

 


Soligt och fint ute idag men tyvärr blåser det en del.... Kanske tar en sväng med dammsugaren idag så är det gjort?! Men får väl se vad jag får lust med, är ju ändå semester så då gör man ju det man känner för.....


    

Ovido - Quiz & Flashcards